کانال عکس پیکانی ها در پیام رسان تلگرام+آنالیز

به نام خدا

یکی از اهداف سایت پیکانی ها معرفی محیط های مجازی پیکانی ها است که در این صفحه سراغ کانال عکس پیکانی ها رفتیم و قصد داریم آنالیز مختصری داشته باشیم و البته بدونیم این آنالییز از ۷ روز گذشته این کانال پرطرفدار تلگرامی است.
ادمین این کانال تلگرامی آقای سید رضا طاووسی هستند که بهشون دست مریزاد و خدا قوت میگیم.

در توضیحات این کانال تلگرامی این توضیحات قید شده:

عکس📷 پیکانی ها❤️

پرطرفدار ترین کانال ساکنین پیکان جرقویه و پیکانی های مقیم در جای جای ایران ❤️
اولین پست↙️
https://t.me/axs_peykaniha/3
سروش↙️
https://sapp.ir/axs_peykaniha
ایتا↙️
https://eitaa.com/axs_peykaniha
سایت↙️
peykaniha.ir
مدیر کانال↙️

@sayyed_reza_tavosi

لازم است این نکته را بیان کنیم که محبوبیت یک کانال در محیطهای پیام رسان به آمار کلی کانال نیست.بلکه برای دستیبابی به محبوبیت و تاثیر گذاری یک محیط پیام رسان، به آمارها و محتواهای مختلفی باید توجه شود که شاید در نگاه اول توجهی به آن نشود.

ما به صورت تصویری چند آنالیز تقدیم میکنیم  و نکانی در پایان داریم و مابقی صحبتها در صورت درج نظر و دیدگاه تقدیم خواهد شد.

آمار امروز کانال عکس پیکانی ها۲۷۳۱ نفر دنبال کننده است.

چند نکته:
۱. آنالیز فوق در  تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ صورت گرفته و مربوط به ۷ روز گذشته این کانال تلگرامی است (محیطهای مجازی میتوانند روزانه تغییراتی در روند خود داشته باشن که به تدریج در آنالیزها قابل رصد است)

۲.مباحث و محتواهای ارائه شده در کانالها بر اساس بازخورد شما مخاطبان است  و ما(سایت پیکانی ها) قصد آنالیز محتوایی برای  تایید یا رد نوع محتوا نداریم.

۳-مدیران و مخاطبان و طرفداران هر محیط معرفی شده قادر خواهند بود به محتوای این صفحه از جهت اهداف و فعالیتهای خاص و … اضافه نمایند (توجه به طولانی نشدن محتوای این صفحه داریم)

۴. نظرات و انتقادات و سپاس و تشکر شما از مدیران محیطهای مجازی قابل پاسخگویی است و همه میتوانند با نام واقعی و مستعار در این سایت حضور داشته باشند.

۵.خواهشمندیم هر گونه پیشنهاد و انتقاد در مورد سایت پیکانی ها یا این فعالیت سایت در قسمت نظرات (دیدگاه) درج نمایید، تا از آن بهره بگیریم.

۶.تقاضا داریم محیطهای مجازی که در مورد پیکان و پیکانی ها فعالیت دارند با به ما معرفی کنید

با سپاس بسیار

بازدیدها: ۵۵۵

 
اشتراگذاری
2 دیدگاه ها
  1. پسرهمساده نوشته:

    حاجی اقای طاووسی خودا پوت بیامرزو. هاما گ هر وقت زاحمتومن هیتی نهت نوادته.خوداشاهده هاما گ تاران درم هرکمون بیدی عکسپیکومیاش دا.

     
  2. کیانی نوشته:

    واقعا کارای کانال عکس پیکومیا خوبه.هر وقت میام تلگرام پستهای جدید داره. در جمع رپیقا میگفتن کانال خودا بیامزس ولی همین کار هم خیلی خوبه. ما عادت داریم به هرچیزی تیکه بزنیم ولی کانال عکس پیکومیا از بهترین کانالای پیکومه. مث اینکه اولی هم بوده بقیه بعدش یاد گرفتن و کانال زدن.

     

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.