پاسدار شهید سیف الله سعادتی ۱۸ ساله

شهید سعید است و شهادت سعادت
پاسدار شهید سیف الله سعادتی فرزند مرحوم امرالله سعادتی متولد سال ۱۳۴۹  بودند که در سن ۱۸ سالگی به تاریخ۱۳۶۷/۳/۲ در عملیات بیت المقدس-ارتفاعات شیخ محمد به فیض شهادت نائل آمدند.

سیف الله سعادتی عضو دبیرستان سپاه بود.پدر ایشان( مرحوم امرالله سعادتی) از جمله پیکانی های مقیم تهران بوده است که پس از شهادت فرزند دلبندش بدن مطهر فرزندش  را در بهشت زهرای تهران به خاک سپردند و به جهت یادبود مزاری نیز در گلزار شهدای روستای پر افتخار و شهید پرور پیکان بنا نمودند.

مزار شهید در قطعه ۴۰ ردیف ۹۶ ردیف۱۹

 در سایت گلزار(بهشت زهرا تهران) برای این شهید نوشته اند:
ششم تیر ۱۳۴۹، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش امرالله، دست فروش لباس بود و مادرش،زینت نام داشت. تا دوم متوسطه در رشته علوم تجربی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم خرداد ۱۳۶۷، در ارتفاعات شیخ محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به پشت سر و بدن شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

شما در باره این شهید چه میدانید؟
خاطرات، زندگی نامه، عکس از شهید و یا دلنوشته و شعر و حرف دلتون رو در قسمت دیدگاه ارسال نمایید.

پ ن:
تشکر از خانواده و آشنایان شهید سیف الله سعادتی که تصاویر این شهید عزیز را برای ما ارسال نمودند.
ان شاء الله پس از ارسال وصیت نامه پاسدار شهید سعادتی، این صفحه بروز خواهد شد.

بازدیدها: ۴۷۴

 
اشتراگذاری
3 دیدگاه ها
  1. معلم بازنشسته نوشته:

    سلام. باید از خانواده هایی که با وجود مهاجرت به تهران و…. باز هم برای وطن آباء و اجدادیشون احترام قائلند و مثل خونواده این شهید یادبودی از مزار فرزند شهیدشون در پیکان بنا میکنند تشکر ویژه کرد.
    و البته اگر شما زحمت میکشید و تو این سایتتون شهدا رو معرفی میکنید، شهدایی که اسمشون در بنیاد شهید نیست و یا پیکانی هستند و در لیست شهدای پیکان نیست هم در سایتتون معرفی کنید
    کسانی که من میشناسم؛
    ۱.شهید ارتشی کیانی، برادر حاج علی کیانی
    ۲. امیری پسر حاج حسن جلبند
    ۳. خانوم شهیده که فامیلشونم نمیدونم و در بمباران تهران شهید شدند.
    ۴. شهید ناطقی که از شهدای نیرو انتظامی است و در حین انجام وظیفه شهید شده است
    و شاید باز هم هستند کسانی که نمیشناسیم.
    باتشکر _روز معلم سال۱۳۹۹

     
  2. رضافاتحی نوشته:

    کار خداپسندانه و خوبی انجام دادید.
    بنده دوران دانشجوبیم نیاز داشتم اطلاعات شهدای پیکان رو داشته باشم.به هر دری زدم بی فایده بود.اینقدر هم اطلاعات متناقض‌… اخرش رسیدم به اینکه از سنگ قبر شهرا اطلاعات جمع کنم …. اگر شما بتونید در این سایت اطلاعات شهدا رو جمع کنید کار بزرگی کردید.باور کنید بنیاد شهید هم اطلاعاتش جامع نیست.چون بعضی از شهدا اسمشون نیست و یا بنیاد اصفهان نیست.

     
  3. ناشناس نوشته:

    من فکر میکنم دیگه زمان قبطه خوردن به شهدا و درس گرفتن از اونها گذشته دیگه اونقدر تو منجلاب حماقتها و دنیا پرستیهامون فرو رفتیم که فقط یک راه بیشتر در برابر اینچنین انسانهای بزرگ و وارسته ای نداریم ،اونم اینکه از شرم سکوت اختیار کنیم و اب شیم، یا اگه مثل من خیلی پر رو تشریف دارید زبون بچرخونید که شهدا شرمنده ایم،شاید دلشون به حالمون رحم بیاد و مایه ی نجاتمون از این باتلاقی که گرفتارش شدیم و هر روز بیشتر اسیرش میشیم بشند

     

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.