تشویق ،تنبیه، مثبت،منفی

دوران کودکی ،آن موقع که تازه راه افتادن را می آزمودیم را به یاد نداریم ولی هستند اطرافمان کودکان و نوزادان نو حرکتی و نو گفتاری که تازه می خواهند بایستند و بگویند .به راستی چراکودکان به این ضعیفی دومقوله ی مهم و دشوار راه رفتن و حرف زدن را به خوبی یاد می گیرند.این دو مهم اتفاق نمی افتد مگر با داشتن شرایط سالم جسمانی و تشویق والدین و اطرافیان ما بزرگتر ها هیچوقت کودک نوپا کا تازه راه افتاده مسخره نمی کنیم وهمیشه می گوییم آفرین …برو…‌پاشو…‌تشویق مثبت ما عامل حرکت و یادگیری است .

حال روی سخنم به انتخابات است وکسانی که تازه به این عرصه پا گذاشته اند ما بجای تشویق تخریب می کنیم باید به جوانان اعتماد کرد و آنها را باور داشت وبدانید نیروی جدید توان جدید دارد دوست دارد به تمام وعده هایش عمل کند پس از دروغ و تهمت و افترا بپرهیزیم و تلاش کنیم در این عرصه ی جدید با حضور حداکثری جوانان و افراد جدید در شورای روستا و انشاالله شهر فردایی بهتر و روشن تر داشته باشیم.

موفق و پیروز باشید.

علیرضا مداح پیکانی

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بازدیدها: ۱۰۶

 
اشتراگذاری
2 دیدگاه ها
  1. ناشناس نوشته:

    همیشه در عرصه مطالعه بودی و می دانم قلم و قلبت به عشق پیکان می تپد من که شما از آن روزیکه در دبیرستان حنایی نژاد درسمان می دادین می شناسم و می دانم آنروز اصفهان را ترک کردین و دوباره به وطن برگشتین یاد آن روز های خوب بخیر .من هم داروشناسی می خوانم .
    باتشکر میلاد هوشمند اسکندری

     
  2. ناشناس نوشته:

    عرض سلام خدمت آقای مداح . شما برا انتخابات ثبت نام کردی و در گروه ائتلاف آبادگران بودید وخیلی از مردم را امیدوار کردی که نسل جوان و فرهنگی وارد این انتخابات شده اند ولی چند روز قبل از شروع تبلیغات انصراف دادی و این کار شما شک و شبهه را در مورد ائتلاف به وجود آورد . از شما میخواهم که تا فرصت هست برای رای دادن ،در باره ی گروه ائتلاف برا مردم توضیح بدی . تا مردم بیستر اینها را بشناسند چون شما یک فرهنگی هستی و مردم رو شما حساب میکنند و به شما اعتماد دارند

     

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.