اغاز #رزمایش_کمک_مومنانه با همکاری#دیوار_مهربانی_رسانه‌پیکومشهر

‍ ‍ ‍ ‍ 🔵 آغاز #رزمایش بزرگ

 “#کمک_مومنانه”

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام رضا علیه السلام فرمودند: مَن فَرَّجَ عَن مُؤمِنٍ فَرَّجَ اللهُ عَن قَلبهِ یَومَ القِیامَهِ؛

هر کس گِرِه از کارِ مؤمنی بگشاید، خداوند هم در قیامت، برای قلبش گشایش ایجاد خواهد کرد.

 (اصول کافی، ج ۲، ص ۲۰۰)

 

مسیر زندگانی بشر مملو از ابتلائات گوناگون بوده و هست و در این میان آنچه بیش از همه به چشم می آید همدلی و فرهنگ اصیل مردم است. امروز ملت ایران در این آزمایش بزرگ خوش درخشیده و حقیقتا بهتر از بسیاری کشورهای پر ادعای به اصطلاح جهان اولی با این مشکل مواجه شد.

اینک وقت آن است تا با لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی با موضوع #رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان، ذره ای از زندگانی همدلانه بعد از ظهور را تجربه کنیم و بار دیگر زوایای زیبای تمدن نوین اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

لذا از مردم پر شور و همیشه در صحنه پیکومشهر به ویژه از خیرین با کرامت و کلیه مسئولین دعوت می شود که با حداکثر توان در این امر خدا پسندانه گام بردارند و تمام ظرفیتهای خود را جهت ارائه حداکثری کمکهای مومنانه و گره گشایی از کار گرفتاران، مستمندان و ایتام در پیکومشهر به کار بندند.

 

در همین راستا ستاد جمع آوری کمک های مومنانه پیکومشهر اماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی شما برای افراد نیازمند می باشد.

از خیرین بزرگوار خواهشمندیم کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مراکزی که متعاقبا اعلام میشودتحویل نمایند و در این کار خدا پسندانه شرکت نمایند.

 

#رزمایش_کمک_مومنانه

#حوزه_بسیج_امام‌سجاد_جرقویه‌سفلی

#پایگاه_بسیج_شهیدصیادشیرازی_پیکومشهر

#مدیریت_رسانه_سایبری_پیکومشهر

https://t.me/peykomshahr

بازدیدها: ۱۲

 
اشتراگذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.