گلستان مجازی شهدای روستای پیکان

بسم رب الشهدا
با درود و سلام به روح پاک شهیدان
به اطلاع مردم خوب و قدرشناس پیکان می رسانیم؛ در صفحه ی گلستان مجازی شهدای روستای پیکان ۴۸ شهید روستای پیکان معرفی شده اند.

لازم به ذکر است ملاک نمایش تصاویر شهدا از بزرگترین شهید (از نظر سنی هنگام شهادت) به کوچکترین شهید است که با انتخاب و کلیک بر روی تصاویر شهدا به صفحه ی اختصاصی هر شهید در این صفحه خواهید رسید.

با توجه به اینکه از بسیاری از شهدای پیکان اطلاعات چندانی در دسترس نیست؛ اگر اطلاعاتی از هر شهید دارید در صفحه اختصاصی هر شهید بنویسند و چنانچه تصویر و فایلی دارند از طریق ارتباط با ما مدیریت سایت را مطلع نمایید  تا از طریق مجمع فرهنگی نورالشهدا با شما ارتباط گرفته شود.

سایت پیکانی ها افتخار دارد پس از معرفی شهدای پیکان که در سال ۱۳۹۹ صورت گرفت، ان شاء الله برای سال ۱۴۰۰ به معرفی ایثارگران که همرزمان شهدا هستند بپردازد که اطلاعیه آن توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.

در پایان از تمامی عزیزانی که ما را در این اقدام همراهی کرده اند کمال تشکر را داریم.

مشاهده گلستان مجازی شهدای روستای پیکان

 

بازدیدها: ۳۰۰

 
اشتراگذاری
4 دیدگاه ها
  1. میم مثل مرد نوشته:

    توی همون شهدا بمون .سراغ ایثارگرا نرو که سابقشون رو اگه بخوای حقیقت بنویسی ناجوره

     
  2. شفیعی نوشته:

    دمتون گرم

     
  3. پیکانی نوشته:

    اقای میم مثل مرد،لا اقل شعور به خرج میدادی اگه درخواستی هم داشتی مثل مرد اول از زحمات مدیر سایت بخاطر معرفی شهدای روستامون تشکر میکردی و بعد خواهش میکردی بره سراغ ایثار گرا
    حالا این که فاجعه میشد یا نه بعد معلوم میشد
    واقعا ما مردم پیکوم غیر از تخریب و نا سپاسی کار دیگه ای هم بلدیم

     
  4. ترابی نوشته:

    خیلی خوبه.منتظریم ایثارگران رو هم معرفی کنید.اگر بتونید معلمانی که ۳۰ سال بچه های ایران رو درس دادند و الان بازنشسته و مرحوم شدند هم معرفی کنید خوبه.

     

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.