پینگ پنگ شورایی

پینگ پنگ

همیشه این بازی رادوست داشتم .دریک میدان مشخص که هر حرکتی پاسخی دارد.

شورای آینده باید در زمین مشخص مسوولیت محکم بایستد و عهد کند تا به تمام ناتمام ها و سوالات و اشکالات و ابهامات و نارسایی ها و ….پاسخ پینگ پنگی دهد.

سرنوشت راباید از سرنوشت.

من سرنوشت را به گونه ای تقدیری و منفی تلقی نمی کنم .درک راههای سرنوشت ،بردهریک از انهامتوقع نوعی شهامت،روشی فعال در قبال زندگی،حوادث،افراد وتحلیل قصاوتی دائمی در مورد نقش شخصی خویش است .

نقش ،چقدر مهم است . گاهی یک حرف ،یک حرکت،یک امضا می تواند باعث زنده شدن ارزوها و کاش ها و گاهی باعث مرگ تمام زندگی شود .به راستی اگر دنیای ما پینگ پنگی بود که هرروز تاوان امضا ها و تصمیمات درست یا غلطمان را می دادیم الان شاهد حذف خیلی هابودیم.

اتفاق روزهای اخیر پیکان سینگنال تازه ای در رادار زندگی پیکان می دهد .وآن علامت دیگری است مبنی براینکه دوره ی تازه ای شروع می شود .سنگینی سالهای اخیر مارا ناگزیر ساخت تا راه حلهای بدیعی جستجو کنیم ،با مسائلی روبرو می شویم که گاهی پیچیدگی آنها با اینگونه اداره کردن ها شاید هم خوانی نداشته باشد .البته اداره شدن به معنی طلوع خورشید در پیکان و غروب یک روز نیست که ان طبیعت روز و شب است و می گذرد ..اداره کردن روستا که البته شهر پیکان باید دست به غیر ممکن ها زد تا در جهت حل مشکل کوششی کرده باشیم.از ان جهت که پیوسته هر گروهی خواستند جانانه کار کنند و کار کنند در معرض نفوذهای متعدد قرار گرفتند .زندگی در اینجا به ماامر می کند دست به انتخاب بزنیم،بررسی کنیم ،خودمان تجربه کنیم،وجود و جنم خود را ثابت کنیم ودر خود نیروی اخلاقی امانتداری رابیابیم.

پیکان برای آباد شدن به آبادگرانی نیاز دارد که در میان گیره ی آهنین تحجر که فرجام کهنه پرستی و از مد افتاده کره ارض است مقاوم باشند واز فردایی روشن در اداره ی روستا از تمام جهات چه جهت فرهنگی وچه از جهت اقتصادی و معیشتی و …..صحبت کند .ایده بیاورد و خلاقانه برنامه عملیاتی پیاده کند و پاسخگو باشد .

واقعا پینگ پنگ بازی زود پاسخگویی است .

اینطور نیست…

بازدیدها: ۲۸۸

 
اشتراگذاری
16 دیدگاه ها
  1. ناشناس نوشته:

    درود بر شما که با ائتلاف آبادگران ترس و لرزه بر اندام‌نامسیولان و یاوه گویان انداختید و مردانه به میدان آمدید تا فقط دوشورا جرات کند به میدان بیاید که مطمینم پشیمان از حضورند که مردم ایشان را منتخب خود نمیکنن.
    کاش خانم ناطقی هم با شما در ائتلافتان بود و از ایشان دعوت کنید و کاش مردم انتخاب درستی داشته باشند و کاش و کاش و کاش
    رضا فاتحی پیکانی

     
  2. محمدحسین نوشته:

    جناب مداح چی شد تصمیم گرفتی کاندید بشی؟

     
  3. ناشناس نوشته:

    آفرین برغیرت مردم وجوانان پیکانی وآفرین برگروه افق پیکان گرچه بنده روعضونکردندولی مطالبشون رودرکانالهاخواندم وخود بنده راهم به وجدآورده بود برای کاندیدشدن حیف که تهران هستم وواقعا این تزلزل درثبت نام مدیون افکار افق هست ودرودبرشما آقای مداح وزنده بادائتلاف آبادگران پیکان ورحمت خداوندبرکسانی که برای سربلندی وطن گام برمیدارند یاعلی مدد

     
  4. ناشناس نوشته:

    آقای مداح زیاد تند نرو این متنا را که میری تو سایتهای مختلف کپی میکنی ومیاری مینویسی برا مردم نون وآب نمیشه مردم پیکان خیلی با درک وشعور هستند جد وآباد همه را می‌شناسند دیر اومدی مردم با این حرفا گول نمیخورند

     
  5. ناشناس نوشته:

    درود بر آقای مداح و گروه آبادگران زمینهای شجاع آباد

     
  6. ناشناس نوشته:

    اتفاقا مشکل عمده پس مانده گی روستاشده همینه که خیلی هاهنوزتوی گذشته هستند وبیرون نمیاند

     
  7. کلاغه نوشته:

    نمی دانم چرا ما عادت کردیم تا کسی ایستاده و به کسی کار ندارد و سرش توی لاکش هست از اومی خواهیم از تحقیقات علمی و آموزشی و کلا حرفه ای خود دست بردارد و وارد گود خدمت رسانی به مردم برای رضایت عمومی مردم شود بعد که آمد شروع می کنیم به تهمت و افترا زدن من چندین سال است که آقای مداح را می شناسم وشمایی که تیکه پرت میکنی و از زمینهای شجاع آباد می گویید می توانم قسم بخورم به جای خودش که اصلا خبرندارد وفقط برای خدمت به پیکان و پیکانی امده و عزیزی هم نوشته دیر امده ای می خواهید مردم را گول بزنید گول زدن در شان آقای مداح نیست دیر هم نیامده است من پسر داداشم و دختر باجناقم شاگردی او را درک کرده اند و یک سری هم به کتابخانه محله بزن و در مورد کارهایش بپرس ..می دانم خودش جوابت را نمی دهد ولی قدری انصاف داشته باشید خدایی بالا سر داریم این هیاهو هم تمام می شود و ارزو میکنم مداح شورا نشود به حق شهید ماه رمضان علی بن ابیطالب

     
  8. ناشناس نوشته:

    مواطب باش آقای مداح جان.شما سهمی از زمین های شجاع آباد یا سجع واو خودمون نمی‌بری اما بپا گول حامیان کنار و پشتت رو نخوری.زمینهایی که قراره طرح هادی بگیره بعد شورا شدن گروه شما و حدود ۵۰۰میلیارد تومن پول وسط ماجراست.
    از پسر اوسا معلی بپرسی بهت میگه.
    اون در جریانه

     
  9. سجع واو نوشته:

    گگروه آبادگران زمین های سجع واو

    حتما برید پلاک بندی ها رو ببینید.
    پشت افق روشن شیطان خوابیده.
    حواست باشه توی دام نیفتی عزیز برادر

     
  10. اصغراوسا نوشته:

    عرض سلام و ادب خدمت شما عزیزان . من هیچ وقت توفضای مجازی زیاد فعالیتی ندارم اما چون گفته شده پسر اوسا معلی از زمیهای شجاع اباد میدون گفتم مطلبی جهت رفع ابهام گفته باشم : ای کاش در مورد زمین شجاع آباد بیشتر توضیح میدادی تا همه بدونند داستان چی هست و زمینهایی که میخواهند به طرح هادی الحاق کنند و ارزش آن را ۵۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاشتی .این مطالبی را که شما نوشتی معلومه یه چیزهایی به شما همینجوری گفتند . اولا هر جایی میخاد به طرح هادی الحاق بشه بایستی با موافقت بنیاد مسکن – جهاد کشاورزی – منابع طبیعی- بخشداری همراه باشه . بازنگری طرح هادی هم چند ماه پیش انجام شده ولی تا الان نهایی نشده.
    دوم : اگر هر کسی کمترین سواد داشته باشه حداقل میتونه اعداد و ارقام را بفهمه . شما یا عدد را اشتباه نوشتی یا واحد پول را . من خودم که تو کار ساخت وساز هستم هر چی فکر کردم اگه تمام خونه های پیکان را رو هم قیمت بزارند ۵۰۰ میلیار تومان نمیشه . دوست عزیز قبل از نوشتن هر چیزی اول تحقیق کن بعد بنویس . بهتر بود قبل از نوشتن با این حقیر صحبت میکردی تا شما را آگاه کنم. البته اگر قصدتان خیر باشد. (اصغر اوسا)

     
  11. مائوریتسیو پوچتینو نوشته:

    😑😑😑😑😑

     
  12. جواد رحیمی نوشته:

    با سلام و خدا قوت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
    لازم هست در جایگاه مدیریت سایت پیکانی ها تذکر بدهم که چند نظر توسط یک نفر در این نوشته با اسامی مختلف نوشته شده است که در بخش مدیریت سایت، همه ی نظرات توسط آی پی دستگاهی که نوشته میشود نمایش داده میشود.

    اقایی که میای با اسامی مختلف سعی در خراب کردن ائتلاف و گروه افق روشن پیکان داری این تلاشهای مذبوحانه شما حاکی از موفقیت گروه افق و ان شاء الله ائتلاف آبادگران است.

    پ ن:
    لازم است بدانید:
    مائوریتسیو پوچتینو -سجع واو- ناشناس که به آقای مداح گفته مواظب باش….. یک نفر است که پیدا کردنش این روزها به راحتی آب خوردن است.از آنجایی که نمیخواهیم آبروی شخص برود اقدام خوردن آب را در ماه مبارک رمضان انجام نمیدهیم.
    ماه خداست از تهمت و حرف بی سند زدن خصوصا در فضای مجازی بپرهیزیم حتی اگر منفعتمان در آن باشد.

    #سواد_رسانه: در فضای مجازی کاربران واضحتر از کوچه پس کوچه های پیکان و حتی خیابانها و مناطق اصفهان شناخته میشوند.

    یا علی

     
  13. میرحیدری ارادتمند شما نوشته:

    آقای رحیمی نباید اجازه ردید افراد هر اراجیعی بنویسند. (بهر حال به نام پیکان است)از نویسنده تا نظر دهنده‌.بعضی نویسندگان هم کمتر از نظردهندگان نیستند.Samsung s s

     
  14. ناشناس نوشته:

    قطعا ایجاد همچین سایتی که امروزه هزینه های زیادی داره برای شما حج رحیمی ثمرات زیادی داره.تقبل الله واقعا

     
  15. کلاغه نوشته:

    ممنون از آقای رحیمی
    یک نفر اینقدر بلا و شیطووون
    خجالت بکش .

     
  16. ناشناس نوشته:

    بعد اونایی که بعد آقای رحیمی نظر گذاشتن یک نفر نیستن😀😀😀😀

    ما بدون آی پی درمیاریم.

    اینه✌✌

     

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.