ســربـــاز شهید حسن فاتحی پیکانی

مگو که شعله در این سینه در نمی گیرد
دلم گرفته از این بیشتر نمی گیرد

مگو برای گرفتن بهانه دیگر نیست
دلت برای شهیدان مگر نمی گیرد

سرباز شهید حسن فاتحی پیکانی فرزند ابراهیم در بیستم مهرماه ۱۳۴۰ متولد شد.پدر شهید حسن فاتحی از پیکانی های مقیم تهران بودند. شهید حسن فاتحی در ۱۳۶۲/۹/۲۰(۲۲ ساله) در پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مزار این شهید عزیز در بهشت زهرای تهران قطعه:۲۸ ردیف:۲۰ شماره مزار:۱۶ است اما خانواده این شهید یادبودی در گلزار شهدای پیکان بنا نهاده اند.

صفحه شهید در سایت نوید شاهد
صفحه اطلاعات شهید حسن فاتحی در سایت گلزار

 

شما در باره این شهید چه میدانید؟
خاطرات، زندگی نامه، عکس از شهید و یا دلنوشته و شعر و حرف دلتون رو در قسمت دیدگاه ارسال نمایید.

بازدیدها: ۲۸۲

 
اشتراگذاری
3 دیدگاه ها
  1. حیدر نوشته:

    وای بر ما که از فوتبالیست و هنرپیشه و هزار ادم لاشخور و بدرد نخور اطلاعات داریم ولی شهدا و همشهریای خودمونو نمیشناسیم..از کدوم طایفه بودند…دوستان اگر میشناسید بگید تا شهدامونو بشناسم.

     
  2. حیدر نوشته:

    یک نکته دیگر…از وقتی این مطلب رو خوندم و نظر نوشتم در کانالهای پیکوم جستجو کردم
    دریغ از اینکه برای شهدا و معرفیشون کاری کرده باشندهمش زک پیام اسم شهیدا رو نوشتند فقط
    البته کانال سبزعلی مطلب زیاد دارد.ولی تعجب کردم که مطالب سایت رو نمیزارد و فقط تو کانال خوداش بیامرزو عکس پیکومیا شهدا رو میزارد.همدار باشید عزیزان

     
  3. خاوری نوشته:

    کاش خواهر یا برادر از خانواده شهید از خاطرات این عزیزان می گفتند تا همه بیشتر راجب شهیدانمون بدونند کسی بهتر از خانواده نمیتونه این عزیزانو معرفی کنه واز صفتهای این بزرگواران برامون بازگو کنند. واجب دونستم ازیکی از ویژگیهای خانواده شهید محمدرضا نوروزی براتون بگم ما درهمسایگی این خانواده بودیم واز نزدیک می دیدم که پیره زنی نابینا درمنزل آنها زندگی میکند این بنده خدا فرزندی نداشت وتمام کارهای او را خانواده شهیدانجام میدادند شایدبالای بیست سال ازش نگهداری کردندتا زمانی که از دنیا رفت و خیلی باید با گذشت بودبا اون امکانات اون زمان ونگهداری کسی که حتی هیچ آشنایی با هم نداشتن وفقط انسانیت بود قضاوت باشما

     

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.