آزادگی تا آزادی

،،عاشورا،،
ازادگی تا ازادی
(اعظم الله اجورنا واجورکم بمصابنا بالحسین ع وجعلنا وایاکم من الطالبین بالثاره مع ولیه الامام المهدی من ال محمد صلوات الله علیهم اجمعین )
محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته است (امام خمینی قدس سره )
قیام امام حسین ع در سال ۶۱هجری قمری علیه دولت استکباری وفاسد یزید بن معاویه یک،،نه ،،بود نه ای که ریشه در ،،لا الاه الا الله ،،داشت ،نه گفتن به بیعت با حاکم فاسد وحکومت فاسد .
مکتب عاشورا زمینه ساز والهام بخش قیامهای متعددی شد که انقلاب ملت ایران در سال ۵۷شمسی هم از ان جمله است .جمع عاشوراییان سال ۶۱ هجری ازاد مردانی (صفت)بودند که به ازادگی رسیدند وکسی تا در درون خود ازاده نباشد به ازادی نخواهد رسید .
به حقیقت قیام عاشورا اسلام را زنده نگه داشته است وهر انقلابی علیه حکومتهای فاسد تا زمانی که روح عاشورا در ان جاری باشد دوام خواهد داشت وبه هر اندازه که از مکتب عاشورا وشعور ان فاصله بگیردبه سمت اضمحلال وقهقرا میرود وبسیار محتمل است که انقلابی با الهام ازقیام عاشورابه پیروزی برسد وبا تاسی به همان قیام این بار علیه خود قیام کند .
شاید یکی از خطرهای بزرگی که این سالها انقلاب اسلامی مردم ایران را تهدید میکند عملکرد مسوولانیست که با ویژه خواری ،فساد وخیانت به بیت المال اذهان جامعه را مکدر کرده اند وخطر برای حکومت انجاست که مردم به این نتیجه برسند شیوه کشورداری وحکومت وانقلاب جدای از سیره وسنت امامان معصوم است ودر عمل به تعارض با ان است .خداوند دین خود را به هر ترتیب حفظ خواهد کرد وبا هیچ قوم وجمعیتی نسبت فامیلی ندارد وهر حرکتی بر خلاف سنتهای خداوندی محکوم به فناست .
امید که خداوند کشور حسینی ما را تحت فرماندهی رهبر فرزانه به ساحل امان برساند وانقلاب اسلامی ایران را تا رسیدن به حکومت اسلامی یاری دهد واز شعار مهم حسینی به شعور اهم حسینی برساند که شعارلازم بدون شعورکافی ،،خوارج ،،پرور است ودر بهترین حالتش ،،توابین ،، ی میشود که هر چند از سر عشق سر میدهند اما چه فایده ….
،،یا کاشف الکرب عن وجه الحسین ،اکشف کربنا بحق ابیک الحسین ع،،

تاسوعای ،۹۹شمسی
داود فاتحی پیکانی ،،فانوس ،،.

بازدیدها: ۹۱

 
اشتراگذاری
3 دیدگاه ها
  1. ناشناس نوشته:

    طیب الله

     
  2. ناشناس نوشته:

    جای شکر داره بین مسئولین ما از این به قولی ویژه خوار و مفسد وجود نداره
    باورتون نمیشه یه نگاه به شوراهای عزیز بندازید،و خب مشت نمونه خروار است
    خدایا بابت همه ی نعمتات شکررررررر

     
  3. لا اله الا الله نوشته:

    عزای حسین زیر پرچم یزید

    غلامرصا جنگل،محراب شورا،رصا شورا،محمدی
    همه حسینی هستند اما برید تحقیق کنید در این ولبشوی زمین چقدر زمین خواری کردند.چقدر زمین مفت خریدند و حالا هم گذاشتن که گرونتر شد بفروشن

     

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.